Cum fac o rezervare?

Pentru a putea efectua o rezervare trebuie sa urmaresti pasii de mai jos:

 

  1. Crearea unui cont nou se realizeaza completand campurile din pagina de inregistrare SAU folosind platforma Google sau Facebook. Dupa inregistrare sau logare un mail de confirmare a contului creat va fi trimis catre adresa de email furnizata. Pentru a se putea accesa mai usor contul nou creat, in emailul de confirmare primit se acceseaza link-ul pentru setarea parolei dorite.
  2. Inainte de a parcurge procesul de plata,  trebuie sa furnizati datele persoanale de identificare din carte de identitate si sa va exprimati acordul cu privire la termenii si conditiile site-ului.
  3. Pentru a putea efectua o rezervare trebuie sa aveti credite disponbile in cont, fie prin achizitia lor, fie primind din partea altui membru folosind transfer de credite care se poate efectua de pe pagina PROFIL-CREDITE.
  4. Daca doriti sa achizitioanati credite, dupa ce selectati numarul de credite dorite de pe pagina PROFIL-CREDITE, veti fi automat redirectionat catre pagina de procesare a platii folosind platforma NETOPIA mobilPay.
  5. Dupa confirmarea platii in cadrul platformei NETOPIA mobilPay, veti primi email de confirmare a platii pe adresa de email a contului realizat cu plata efectuata cu succes. Dupa confirmarea platii online a creditelor cumparate, acestea vor fi automat validate in contul tau.
  6. Acceseaza pagina -> Calendar, selecteaza data si ora dorita.
  7. Acceseaza link-ul  din partea dreapta a meniului corespondenta orei dorite -> Rezerva
  8. Data si ora selectata va fi afisata ca si confirmare.
  9. Daca ai credite disponibile in cont rezervarea selectata va fi automat validata daca mai sunt locuri disponibile, fiind apoi veti fi redirectionat catre pagina dvs de profil unde puteti vedea confirmarea rezervarii si codul unic de rezervare.
  10. In cazul in care nu va puteti prezenta la timp pentru imbarcare si doriti sa anulati rezervarea pentru o alta data viitoare, aveti posibilitatea de a face acesta modificare din contul contul dvs. Aceasta modificare poate fi facuta cu maxim 2 ore inainte de ora imbarcarii. In caz contrar, rezervarea nu mai poate fi anulata.
  11. Te asteptam pentru imbarcare la data si ora stabilita. Te rugam sa ai cu tine codul unic de rezervare.

 

ATENTIE:

In cazul in care initiati achizitia de credite folosind platforma NETOPIA mobilPay nu se efectueaza cu succes, achizitia de credite va fi automat considerata esuata si invalida, creditarea neefectuandu-se cu succes, aceasta adaugandu-se in istoric.

Rezervarea dvs va fi confirmata printr-un email, doar dupa aceasta confirmare, rezervarea dvs este confirmata si validata.

Pentru a putea efectua un uplift este sunt necesare minim 5 persoane.

Pentru orice nelamurire sau probleme intampinate, va rugam sa ne contactati.

 

Va multumim!